Dolce Sport a ales o comunicare outdoor neconventionala

02-08-2012

Anul acesta, Romtelecom a ales sa promoveze canalul Dolce Sport printr-o campanie outdoor neconventionala, de impact, cu ocazia rebrandingului acestuia din luna iunie.

Astfel, promovarea celor mai importante evenimente sportive de anul acesta, Euro 2012 si Olimpiada 2012, distribuite de canalul de sport ca partener TVR, s-a derulat cu mesajul “Jocurile Olimpice vin la Dolce Sport”.

Proiectul special de la metrou, implementat in zona cu turnicheti din statiile de metrou Piata Romana, Piata Unirii si Eroilor, ilustreaza o pista de atletism. In acest scop s-a folosit floorgraphics pentru podea si forex cu autocolant pentru decorarea peretelui.

A doua componenta a campaniei este proiectul spectaculos realizat la suprafata, implementat de catre echipele noastre pentru Romtelecom - Dolce Sport, in cateva orase mari din tara: Iasi, Cluj, Timisoara, Brasov. Acest proiect a constat in simularea unei probe de Olimpiada, respectiv aruncarea discului, care a fost realizat la dimensiuni mult mai mari decat cele reale.  Ipostaza in care este surprins este momentul in care loveste solul, dupa ce a fost aruncat de catre atletul din imaginea de pe meshul aflat pe o cladire din apropiere. Acest proiect creeaza un impact deosebit si pe timpul noptii, discul fiind reflectorizant.

Recomandam clientilor nostri proiectele neconventionale, in completarea campaniilor outdoor standard, deoarece acestea aduc notorietate brandurilor prin crearea unui impact puternic asupra consumatorilor.

Detalii campanie:

Agentie: Media Investment // Client: Romtelecom // Campania: Dolce Sport // Periaoda: iulie-august 2012 // Consultanta si implementare: Euromedia si Beta Cons.

   poza   

Certifications / Affiliations