Produse

led screen

  • Începand cu 2019, cele mai noi produse din portofoliul Euromedia;
  • Primele 5 ecrane în parteneriat cu Samsung;
  • Dimensiuni corelate cu tipologia locației – 17mp, 45mp, 72 mp, etc:
  • Sunt amplasate, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
  • Asigură un impact vizual crescut .
  • Oferă posibilitatea modificării campaniei ca mesaj și imagine în timp real in functie de solicitarile clientilor.
  • Timp scăzut de implementare a campaniei.

backlit

  • Sunt iluminate și permit trecerea luminii prin poster pentru a asigura un nivel ridicat de vizibilitate;
  • Pot avea o suprafață de 8 mp, 12 mp, 18 mp, 24 mp, 36mp, 48 mp;
  • Sunt amplasate pe sol sau pe fațade ale clădirilor din principalele orașe, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
  • Sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand și pentru prezentarea caracteristicilor unui produs
  • Tip poster: vinyl (PVC).

bilboard

  • Sunt iluminate și permit trecerea luminii prin poster pentru a asigura un nivel ridicat de vizibilitate.
  • Pot avea o suprafata de 8 mp, 12 mp, 18 mp, 24 mp, 36mp, 48 mp;
  • Sunt amplasate pe sol sau pe fațade ale clădirilor din principalele orașe, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
  • Sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand și pentru prezentarea caracteristicilor unui produs;
  • Tip poster: hârtie blueback sau autoadezivă – depinde de durata campaniei.

ROLLABLE

  • Sunt suporturi publicitare dinamice, iluminate din interior, cu 3 sau 5 postere care rulează într-o ordine prestabilită pentru o anumită durată de timp (de obicei intre 10 si 20 secunde);
  • Sunt amplasate în zonele centrale din principalele orașe, fiind considerate locații premium;
  • Au un impact de cinci ori mai mare decât panourile standard, în principal datorită dinamicii;
  • Tip poster: vinyl (PVC).

bus shelter
& city light

  • Sunt panouri iluminate de 1.76 mp, destinate în special traficului pietonal;
  • Sunt amplasate pe sol;
  • Sunt ideale pentru promovarea ofertelor speciale de sezon și foarte potrivite pentru campanii tactice și promoții, lansări de produse și evenimente;
  • Tip poster: white back.

transit AND
directional

  • Publicitatea tranzit folosește spațiile aflate în interiorul sau la exteriorul vehiculelor de transport public:
    • autobuze
    • troleibuze
    • tramvaie
  • Panourile direcționale sunt acele plăcuțe publicitare care au ca scop direcționarea publicului către advertiser: steaguri, panouri sau casete luminoase pe stâlpi.
  • Publicitatea tranzit este ideala pentru campanii promoționale și de produs, dar și pentru crearea notorietății unui brand.

unipol

  • Sunt panouri outdoor de foarte mari dimensiuni: 40-80 mp;
  • Sunt poziționate pe drumuri naționale și autostrăzi și sunt vizibile de pe ambele sensuri de mers;
  • Sunt ideale pentru a promova: posibile destinații/opriri ale călătorilor (restaurante, benzinarii, hoteluri etc.), mașini/motocliclete/anvelope, materiale de construcții, băuturi, retail (magazine/centre comerciale), linii aeriene, telecomunicații, afaceri locale;
  • Tip poster: PVC digital, montat pe rama metalica.

trivision

  • Acest tip de panou este recomandat în special brand-urilor cu notorietate. Amplasate in zone cu trafic ridicat, panourile de tip trivision au un impact puternic și sunt foarte atractive.
  • Sunt ideale in promovarea mărcilor cu notorietate, fiind ideale atât pentru campanii de imagine, cât și pentru campanii tactice.

ATYPICALS AND
SPECIAL PROJECTS

  • Se realizează la cererea clientului și pot avea dimensiuni mari, putând fi personalizate in scopul de a obține o mai bună vizibilitate a unui brand, produs sau serviciu.
  • Permit o creativitate nelimitată;
  • Asigură o comunicare memorabilă pentru brandul promovat;
  • Pot fi realizate pe toate tipurile de suporturi.
  • Proiectele speciale aduc prospețime și inovație oricărei campanii publicitare! n.