led screen

  • Începand cu 2019, cele mai noi produse din portofoliul Euromedia;
  • Primele 5 ecrane în parteneriat cu Samsung;
  • Dimensiuni corelate cu tipologia locației – 17mp, 45mp, 72 mp, etc:
  • Sunt amplasate, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
  • Asigură un impact vizual crescut .
  • Oferă posibilitatea modificării campaniei ca mesaj și imagine în timp real in functie de solicitarile clientilor.
  • Timp scăzut de implementare a campaniei.
Led Product Led Product Led Product

backlit

  • Sunt iluminate și permit trecerea luminii prin poster pentru a asigura un nivel ridicat de vizibilitate;
  • Pot avea o suprafață de 8 mp, 12 mp, 18 mp, 24 mp, 36mp, 48 mp;
  • Sunt amplasate pe sol sau pe fațade ale clădirilor din principalele orașe, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
  • Sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand și pentru prezentarea caracteristicilor unui produs
  • Tip poster: vinyl (PVC).
Backlit Product Backlit Product Backlit Product

bilboard

Bilboard Product Bilboard Product
  • Sunt iluminate și permit trecerea luminii prin poster pentru a asigura un nivel ridicat de vizibilitate.
  • Pot avea o suprafata de 8 mp, 12 mp, 18 mp, 24 mp, 36mp, 48 mp;
  • Sunt amplasate pe sol sau pe fațade ale clădirilor din principalele orașe, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
  • Sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand și pentru prezentarea caracteristicilor unui produs;
  • Tip poster: hârtie blueback sau autoadezivă – depinde de durata campaniei.

ROLLABLE

  • Sunt suporturi publicitare dinamice, iluminate din interior, cu 3 sau 5 postere care rulează într-o ordine prestabilită pentru o anumită durată de timp (de obicei intre 10 si 20 secunde);
  • Sunt amplasate în zonele centrale din principalele orașe, fiind considerate locații premium;
  • Au un impact de cinci ori mai mare decât panourile standard, în principal datorită dinamicii;
  • Tip poster: vinyl (PVC).
Scroller Product Scroller Product

bus shelter
& city light

Bus Shelter Product Bus Shelter Product Bus Shelter Product
  • Sunt panouri iluminate de 1.76 mp, destinate în special traficului pietonal;
  • Sunt amplasate pe sol;
  • Sunt ideale pentru promovarea ofertelor speciale de sezon și foarte potrivite pentru campanii tactice și promoții, lansări de produse și evenimente;
  • Tip poster: white back.

transit AND
directional

  • Publicitatea tranzit folosește spațiile aflate în interiorul sau la exteriorul vehiculelor de transport public:
    • autobuze
    • troleibuze
    • tramvaie
  • Panourile direcționale sunt acele plăcuțe publicitare care au ca scop direcționarea publicului către advertiser: steaguri, panouri sau casete luminoase pe stâlpi.
  • Publicitatea tranzit este ideala pentru campanii promoționale și de produs, dar și pentru crearea notorietății unui brand.
Tranzit Product Tranzit Product Tranzit Product Directional Product Directional Product

unipol

Tranzit Product Tranzit Product
  • Sunt panouri outdoor de foarte mari dimensiuni: 40-80 mp;
  • Sunt poziționate pe drumuri naționale și autostrăzi și sunt vizibile de pe ambele sensuri de mers;
  • Sunt ideale pentru a promova: posibile destinații/opriri ale călătorilor (restaurante, benzinarii, hoteluri etc.), mașini/motocliclete/anvelope, materiale de construcții, băuturi, retail (magazine/centre comerciale), linii aeriene, telecomunicații, afaceri locale;
  • Tip poster: PVC digital, montat pe rama metalica.

trivision

  • Acest tip de panou este recomandat în special brand-urilor cu notorietate. Amplasate in zone cu trafic ridicat, panourile de tip trivision au un impact puternic și sunt foarte atractive.
  • Sunt ideale in promovarea mărcilor cu notorietate, fiind ideale atât pentru campanii de imagine, cât și pentru campanii tactice.
Trivision Product

ATYPICALS AND
SPECIAL PROJECTS

Atipic Product Atipic Product Atipic Product
  • Se realizează la cererea clientului și pot avea dimensiuni mari, putând fi personalizate in scopul de a obține o mai bună vizibilitate a unui brand, produs sau serviciu.
  • Permit o creativitate nelimitată;
  • Asigură o comunicare memorabilă pentru brandul promovat;
  • Pot fi realizate pe toate tipurile de suporturi.
  • Proiectele speciale aduc prospețime și inovație oricărei campanii publicitare! n.