led screen
- Începand cu 2019, cele mai noi produse din portofoliul Euromedia;
- Primele 5 ecrane în parteneriat cu Samsung;
- Dimensiuni corelate cu tipologia locației – 17mp, 45mp, 72 mp, etc:
- Sunt amplasate, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
- Asigură un impact vizual crescut .
- Oferă posibilitatea modificării campaniei ca mesaj și imagine în timp real in functie de solicitarile clientilor.
- Timp scăzut de implementare a campaniei.
backlit
- Sunt iluminate și permit trecerea luminii prin poster pentru a asigura un nivel ridicat de vizibilitate;
- Pot avea o suprafață de 8 mp, 12 mp, 18 mp, 24 mp, 36mp, 48 mp;
- Sunt amplasate pe sol sau pe fațade ale clădirilor din principalele orașe, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
- Sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand și pentru prezentarea caracteristicilor unui produs
- Tip poster: vinyl (PVC).
bilboard
- Sunt iluminate și permit trecerea luminii prin poster pentru a asigura un nivel ridicat de vizibilitate.
- Pot avea o suprafata de 8 mp, 12 mp, 18 mp, 24 mp, 36mp, 48 mp;
- Sunt amplasate pe sol sau pe fațade ale clădirilor din principalele orașe, în zonele cu trafic ridicat: intersecții, străzi și bulevarde;
- Sunt ideale pentru creșterea notorietății unui brand și pentru prezentarea caracteristicilor unui produs;
- Tip poster: hârtie blueback sau autoadezivă – depinde de durata campaniei.
ROLLABLE
- Sunt suporturi publicitare dinamice, iluminate din interior, cu 3 sau 5 postere care rulează într-o ordine prestabilită pentru o anumită durată de timp (de obicei intre 10 si 20 secunde);
- Sunt amplasate în zonele centrale din principalele orașe, fiind considerate locații premium;
- Au un impact de cinci ori mai mare decât panourile standard, în principal datorită dinamicii;
- Tip poster: vinyl (PVC).
bus shelter
& city light
- Sunt panouri iluminate de 1.76 mp, destinate în special traficului pietonal;
- Sunt amplasate pe sol;
- Sunt ideale pentru promovarea ofertelor speciale de sezon și foarte potrivite pentru campanii tactice și promoții, lansări de produse și evenimente;
- Tip poster: white back.
transit AND
directional
- Publicitatea tranzit folosește spațiile aflate în interiorul sau la exteriorul vehiculelor de transport public:
- autobuze
- troleibuze
- tramvaie
- Panourile direcționale sunt acele plăcuțe publicitare care au ca scop direcționarea publicului către advertiser: steaguri, panouri sau casete luminoase pe stâlpi.
- Publicitatea tranzit este ideala pentru campanii promoționale și de produs, dar și pentru crearea notorietății unui brand.
unipol
- Sunt panouri outdoor de foarte mari dimensiuni: 40-80 mp;
- Sunt poziționate pe drumuri naționale și autostrăzi și sunt vizibile de pe ambele sensuri de mers;
- Sunt ideale pentru a promova: posibile destinații/opriri ale călătorilor (restaurante, benzinarii, hoteluri etc.), mașini/motocliclete/anvelope, materiale de construcții, băuturi, retail (magazine/centre comerciale), linii aeriene, telecomunicații, afaceri locale;
- Tip poster: PVC digital, montat pe rama metalica.
trivision
- Acest tip de panou este recomandat în special brand-urilor cu notorietate. Amplasate in zone cu trafic ridicat, panourile de tip trivision au un impact puternic și sunt foarte atractive.
- Sunt ideale in promovarea mărcilor cu notorietate, fiind ideale atât pentru campanii de imagine, cât și pentru campanii tactice.
ATYPICALS AND
SPECIAL PROJECTS
- Se realizează la cererea clientului și pot avea dimensiuni mari, putând fi personalizate in scopul de a obține o mai bună vizibilitate a unui brand, produs sau serviciu.
- Permit o creativitate nelimitată;
- Asigură o comunicare memorabilă pentru brandul promovat;
- Pot fi realizate pe toate tipurile de suporturi.
- Proiectele speciale aduc prospețime și inovație oricărei campanii publicitare! n.